כיפות פשתן

כיפות פשתן

בכל בית יהודי אפשר למצוא כיפות בשלל גדלים, צבעים ובדים. עם השנים צוברת המשפחה כיפות רבות ולכן כאשר מגיעים אורחים לארוחת שישי, שבת או חג מחלקים לכל אחד מהם כיפה וכך נהנים כולם יחד בשעת הקידוש. אחת האופציות הנוחות ביותר היא קנייה של כיפות פשתן וזאת לאור העובדה שמדובר בבד נוח ונעים ולכן הגברים אינם מזיעים כשהם חובשים אותן. אפשר לרכוש כיפות אלו במגוון צבעים כמו לבן, כחול, שחור, אפור, שילוב של שני צבעים והרבה מאד גוונים נוספים. המבנה של כיפות פשתן הוא נוח מאד ולכן זוהי אופציה שהיא מתאימה ביותר הן לילדים והן למבוגרים.

יש משפחות שאחת לתקופה מחליטות לחדש את מלאי הכיפות בבית ולכן הן מזמינות כמות של כיפות נוספות שיהיו תמיד זמינות ביום יום לבני הבית וגם לאורחים.

הדפסה על כיפות

לקראת אירועים משמחים מזמינים כמות של כיפות פשתן מודפסות באתר הכיפה על פי סוג האירוע ושמם של החוגגים. אם מדובר בבר מצווה, מזמינים בדרך כלל כיפות לבנות ועליהן יש אפשרות להדפיס את שמו של הנער כמו לדוגמה רועי גל ולהוסיף הדפס בצבע כסף, זהב או בכל צבע אחר של פריט הקשור לטקס המרגש של בר המצווה כמו לדוגמה הכותל המערבי, ספר תורה פתוח ועוד.

התוצאה היא מאד מרשימה וחתן הבר מצווה מניח כיפה זו בגאווה גדולה על ראשו ומחלק כיפה זהה לכל אחד מהנוכחים כך שהתחושה היא נפלאה של תפילה משותפת.

כיפות פשתן עבור החתונה

לקראת החתונה בני זוג רבים מזמינים כמות של כיפות. המגמה היא להזמין כמות של כיפות לבנות מבריקות ויפהפיות בגודל הסטנדרטי שיתאים לכל הקהלים. על הכיפה מדפיסים את שמותיהם של בני הזוג כמו לדוגמה אריאל ושני עם תאריך החתונה ומוסיפים הדפסה של אחד מסמלי החתונה כמו לדוגמה טבעות נישואין בצבע כסף או זהב.

אפשר גם במקום ההדפסה להזמין רקמה איכותית של אחד המוטיבים הקשורים לחתונה כמו כוסות יין או ספר תורה. מחלקים את הכיפות האלו לאורחים בכניסה לחתונה וגם בכניסה לשבת חתן שמתקיימת בסמוך למועד החתונה.

כאשר האורחים נכנסים לאולם האירועים ביום החתונה או לחלופין לבית הכנסת בשבת חתן, הם נרגשים לקבל כיפות פשתן חדשות שיש עליהן הדפס או רקמה ייחודיים וכך יש נראות אחידה של כל האורחים. בדרך כלל המוזמנים שומרים להם את הכיפה למזכרת וכך כאשר הם משתמשים בה הם זוכרים את החתונה, החופה המרשימה ואת התפילות בבית הכנסת ובבית.

אם אתם אמורים לחגוג בקרוב בר מצווה או חתונה, זה הזמן להזמין כיפות באתר הכיפה עבור כל האורחים. בצעו תחשיב כמה גברים אמורים להגיע לאירועים ובצעו הזמנה מבעוד מועד. יתבצע תהליך של הדפסה או רקמה על פי ההנחיות שלכם וכך תוכלו לקבל את כל הכמות הנחוצה לפני המועד.

אולי יעניין אתכם גם...

כיפה גדולה לילד
מאמרים

כיפה גדולה לילד

בעוד שכיפה קטנה עשויה לרמוז על עדינות, כיפה גדולה לילד היא עניין של שמחה, אישיות ודמיון חסר מעצורים, במיוחד כאשר היא יושבת על ראשו. הכיפה

כיפה לילד
מאמרים

כיפה לילד – לעשות את הבחירה הנכונה

ילדים, עם תחושת הפליאה והזהות המולדת שלהם, מאמצים את הכיפה גם כביטוי תוסס לאישיותם. מגן השעשועים ועד בית הכנסת, מגוון הכיפות הזמין שלנו משקף את

התחל שיחה
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?