אביזרי קישוט וקשתות ייחודיות לשיער

העיסוק בשיער הוא אהבה גדולה של הילדות והחל בגיל צעיר הן נהנות להוסיף אביזרים שונים לשיער שלהן כמו סיכות צבעוניות, גומיות לקוקו ולצמה וכך הן נהנות להגיע בכל בוקר לגן הילדים או לבית הספר.

הגעה לאירועים משפחתיים 

קשתות מעוצבות לשיער מיועדות לילדות נערות ונשים, כדי לשפר את מראה השיער ולסדר אותו בצורה מיוחדת. כאשר הילדות מתארגנות לקראת אירוע משפחתי, הן נהנות משלל קישוטים וכך הן נהנות מהמראה הכללי התואם את הביגוד שלהן. למטרה זו קיימים אביזרי קישוט לשיער במגוון של עיצובים כגון: קשתות, סרטי שיער, סיכות, גומיות ועוד.

ילדות מעוניינות להיראות יפות ולהתקשט לאירועים כמו אימותיהן או אחיותיהן המתבגרות, לכן באירועים חגיגיים, הן נוהגות להוסיף קשתות מעוצבות לשיער אשר קיימות בשלל עיצובים יפהפיים כמו: קשת המעוטרת בפנינים, קשתות הכוללות פרחים ועלי זהב בחלק העליון, קשתות עם הדפסים של פיות קסומות וכך הן מרגישות כמו נסיכות.

סוגי קישוט לשיער

מעבר לכך אימהות רבות מוסיפות לילדות הקטנות גם סיכות יפהפיות בעיצוב של פרחים, פרפרים או פריטים אחרים אשר קיימות במגוון רחב של צבעים. יש בנות שמתאימים לשיער שלהן סט מהמם של נזר פרחים לראש וכן צמיד פרחים עבור היד שהם זהים בנראותם. 

בימי הולדת הילדות נהנות מהעובדה שיש על ראשן זר או כתר בעל פרחים בצבעים שונים אשר מקנה להן מראה ייחודי ויוצא דופן, אשר מסמל את מי שחוגגת יום הולדת. מעבר לכך קיימים אביזרי שיער שונים וייחודיים לילדות כמו סרטי סאטן לקשירה מושלמת על הראש. 

יש גם קשתות מעוצבות לשיער עבור כלות – קשת לכלה לחתונה הוא בעיצוב זיגזג בצבע זהב מקושט בפנינים ואפשר להתאימו גם לשושבינות המלוות את הכלה ביום חתונתה. קשתות אבנים שקופות ופניני אליפסה, קשתות פנינים עשירות שגם הן מתאימות עבור השושבינות ונערות הבת מצווה. 

אביזרי שיער לתינוקות

אימהות רבות מלבישות את הקטנטנות בבגדים מדהימים ומגוונים ומתאימים להן אקססוריז מיוחד כגון אביזרים לשיער אשר מיוצרים ומותאמים לתינוקות כמו פפיון ססגוני, סרט עם פרח פשתן הקיימים בצבעים שונים ובכל פעם עונדים סרט אחר וזאת על פי צבעי בגדיהן. 

יש קישוטי ראש לתינוקות המיועדים לאירועים חגיגיים, כמו קישוט ראש עשוי משיפון נוח ורך בשילוב פרחי בד קסומים במבחר צבעים רכים ומיוחדים. 

אביזרי קישוט לנשים ולנערות בוגרות

הנערות והנשים נוהגות לעצב את שיערן בקליפסים. קיימים קליפסים מוזהבים, שחורים וצבעוניים  בצורות גיאומטרית בגדלים שונים. הם מתאימים לבעלות שיער ארוך אשר מעוניינות להרים אותו כלפי מעלה, במיוחד בימים חמים.

מי שאוהבת לבצע קוקו או לקלוע צמה, רוכשת גומיות בד מעוצבות לשיער, שהן גדולות או קטנטנות ולכן מתאימות לחלק התחתון של הצמה. כמו כן קשתות מעוצבות לשיער, קשתות אוזניים ממתכת מעוטרות אבני חן בגוונים של כסף וזהב, סיכות שיער יוקרתיות, שיש בהן אביזרים מעניינים כמו עלים, סוגים של פירות, פנינים ועוד.

אולי יעניין אתכם גם...

קשתות לשיער כיסוי ראש
מאמרים

קשתות לשיער כיסוי ראש

קשתות לשיער כיסוי ראש עיצוב שיער תוך כדי כיסוי ראש משלב מסורת עם יצירתיות, ומציע דרך ייחודית לשפר את המראה האישי. כיסויי ראש, המגיעים בצורות

כיפות קטיפה
מאמרים

כיפות קטיפה

כיפות קטיפה הן לא רק פריט דתי, אלא גם סמל אופנתי המשלב מסורת עם יוקרה. בשנים האחרונות, הן זכו לפופולריות רבה בקרב קהילות יהודיות ברחבי

התחל שיחה
צריכים עזרה?
הי, איך אפשר לעזור?